Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedomyslela jste to s temi nabidkami uplne az do konce. Oni vam vsude nabidnou trochu prehnanou cenu, ale vedi take, ze by to neobstalo s konkurenci vedle, proto okamzite nabidku snizi. . . .Jinak - tohle neni cestopis, je to osobni denicek.

1 0
možnosti
Foto

Ale já nikde přeci nehlásím, že to je cestopis :-D ... hnedka prohlédnu popisek a případně vše upřesním :-) každopádně mě ale těší, že tento můj deníček čtete. Rozumím, že by Vás možná více bavilo, kdybych psala více o místních památkách, ale mě vždycky připadá, že na to máme wikipedii. A že naopak není moc Čechů, kteří mají zkušenosti s hledáním pronájmu v Asunción.

Nicméně to je pouze můj úhel pohledu a pokud mi řeknete, co byste chtěl, abych doplnila a co Vám tu schází, tak to samozřejmě ráda udělám.

Jinak co se týče oněch nabídek, tak to není tak, že by nejprve nabídli přehnanou cenu ... ceny pokojů k pronájmu se opravdu pohybují okolo 800.000 v té oblasti, kde jsem (to, že platím 500.000 je tedy opravdu výjimečné). A za druhé tím, že jsem cizinka a pokoj jsem hledala poměrně na rychlo, tak se určitě žádné konkurence bát nemuseli. To samé v případě oněch Maďarů, kteří by vesele dál platili původní nájem, což jejich paní domácí moc dobře věděla.

0 0
možnosti

I56v74a30n95a 69L73a91n62c16e

21. 10. 2019 13:23

Přátelské slovo a gestoV udělá hodně mocR^. Napsala jste krásný blogR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Přátelské slovo a gesto dokáže změnit celý svět a dokáže dodat hodně odvahy. Mnohokrát děkuji :-)

Příští příspěvek už bude z Argentiny :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 350x
Před třemi lety jsem se přestěhovala do Kolumbie. Poté jsem dala výpověď, prodala jsem do té doby nabyté věci, koupila jsem si motorku, naučila jsem se jí řídit a vydala jsem se objevovat Jižní Ameriku. Dnes jsem v Peru a přede mnou je Bolívie, Paraguay, Argentina a Chile a možná i mnohem víc.

Seznam rubrik