Diskuse

Ať žije Jawa!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dekuji za reportaz z Cochabamba, tam jsem se bohuzel pry mych navstevach Bolivie nedostal, a to me moc mrzi, mel sem tam sice v roce 1981 namireno, ale bohuzel to nevyslo kvuli kratke ale intenzivni zdravotni indispozici. Ja mam snad plechovy zaludek a behem mych cest jsem se casto ztravoval v neskutecnych spelunkach bez problemu, ale trikrat me to skriplo - jednou na Fidzi, jednou na Velikonocnim Ostrove (a tam to bylo o fous, krome totalne rozhaseneho zaludku jeste navic vysoka horecka) , a potom ke konci meho pobytu v La Paz v roce 1981.

1 0
možnosti
Foto

To mě opravdu mrzí. Mě to naštěstí v Cochabambě vyšlo všechno výborně a ještě se tam budu vracet, abych přejela do Santa Cruz.

Pokud jsem to správně pochopila, tak na Uyuni jste také nedorazili, protože jste si vybrali Chile, že? (Pošlu odtamtud speciální pozdravy :-) )

A každopádně tedy budu nadále posílat reportáže pro všechny, které to zajímá a na facebooku (Overcoming borders) budu sdílet fotky :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky mě to překvapilo :-D ... a je super. Dokonce u něho dělají i každoroční akce.

A kdyby Vás zajímalo více fotek, tak je mám na facebookové stránce Overcoming borders :) anebo na instagramu anie.overcoming.borders

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS