Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LL

L86e95n79k39a 11L90e80o27n

6. 3. 2019 18:23

Hezky cteni, tesim se na pokracovani!

1 0
možnosti
Foto

Mnohokrát děkuji. Na pokračování pracuji a vždy když budu mít přístup na internet, tak budu přidávat. Dějí se mi tady neuvěřitelně krásné věci :-)

0 0
možnosti
AC

R^ Takhle procestoval Jižní Ameriku i mladý Che Guevara, sepsal o tom mimo jiné i knihu Motocyklové deníky...údajně ho tato událost ovlivnila ve formování jeho pozdějších názoru a smýšlení.

Tak jen doufám, že Vás cesty také nepřesvědčí stát se komunistickou revolucionářkou a partyzánkou. ;-D

2 0
možnosti

Možná stačil jen ten palec nahoru.

1 0
možnosti
ZB

Sláva bláznovství. Bez takových jako vy by byl svět nudný R^.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vaše slova jsou pro mě poklonou :-)

0 0
možnosti
Foto

Jste sice dobrodruh, ale úžasná a odvážná, máte můj obdiv.....R^

2 0
možnosti
Foto

Mnohokrát děkuji za podporu, moc si jí vážím :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 350x
Před třemi lety jsem se přestěhovala do Kolumbie. Poté jsem dala výpověď, prodala jsem do té doby nabyté věci, koupila jsem si motorku, naučila jsem se jí řídit a vydala jsem se objevovat Jižní Ameriku. Dnes jsem v Peru a přede mnou je Bolívie, Paraguay, Argentina a Chile a možná i mnohem víc.

Seznam rubrik