Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Začátek úplně nečekaného týdne

O tom, že nikdy nevíme, co nás čeká a jaké jsou následky úplně jednoduchých náhod a přání a o tom, jak občas naprosto nečekaně se změní celá cesta. 10

Před několika lety jsem prošla Camino de Santiago od francouzských hranic až k Santiagu de Compostela. A během cesty jsme ještě s mým spolucestovatelem dospěli k tomu, že pokud si na cestě něco přejeme, tak se to splní. Zní to divně, ale opravdu to tak fungovalo. Přání se plnila skoro na počkání. A občas mám pocit, že tady to taky tak funguje. Ne tak spolehlivě jako ve Španělsku, ale pořád docela dost dobře. V Ekvádoru jsem chvíli jela s jedním klukem a bylo to nečekaně příjemné. A tak mě napadlo, že bych docela ráda měla na chvíli společnost i tady. Jednoduché přání, které mi před několika dny rychle proběhlo myslí. 

Následující den, Gisela zmínila, že přijede jeden kluk z Kolumbie a tak jsem byla docela zvědavá. Vstávali jsme poměrně pozdě kvůli párty z předchozí noci a tak vlastně brzy po probuzení se objevil Wilmer. Nezdál se mi ani nijak výrazně příjemný ani nepříjemný. Takový neutrální. Vypadal tak na 18. A tak jsme poměrně rychle usoudila, že čas s knížkama za něj nevyměním. (Což mě připomíná, že bych si na takovéhle rychlé závěry měla dát pozor.)

Takhle ve třech jsme uvařili oběd, najedli se a Gisela se vrátila zpět do pokoje, jelikož piva z předchozí noci pro ní byla trochu moc. Wilmer taky využil siesty a já se dala na doplňování blogu. Okolo páté jsme se všichni připravili a vyrazili jsem do Huacachiny. To je laguna uprostřed pouště, okolo které se postavily hotely a další turistické atrakce. Já byla zklamaná, že ta krásná písečná poušť je posetá lidmi. Hlava na hlavě. Václavák na poušti. S Wilmerem jsme se vyškrábali nahoru na jednu dunu. Gisela zůstala dole, protože šplhat po dunách s kocovinou není žádná legrace. A tak jsem si s tímhle novým klukem sedla do vyhřátého písku, sledovali jsme západ slunce a povídali si o všem možném. A to byl začátek týdne, který když se napíše na papír tak zní hrozně romanticky, což jsem v tu chvíli samozřejmě ještě vůbec netušila.

Poté co už zmizeli i poslední paprsky, tak jsme se vrátili dolů hledat Gisele. Našli jsme jí u motorek a vydali se na večeři a poté domů. Po cestě jsem měla pocit, že něco není úplně v pořádku s brzdami a že nebrzdí tak, jako na začátku. A jelikož já nevím o motorkách skoro ani nic, kromě toho, jak se řídí a jak se jim mění olej, tak  se Wilmer ochotně nabídl a motorku vyzkoušel. Všechno vypadalo v pořádku, ale ještě abych byla úplně v klidu, tak mi jí rozebral, aby se podíval přímo na ty destičky a aby zjistil, že opravdu je všechno v naprostém pořádku. 

Vypili jsme ještě jedno pivo a šli spát. Další den jsme s Wilmerem měli mít stejnou cestu a musím se hloupě přiznat, že jsem přemýšlela, jak zařídit, že bychom nejeli spolu. Zůstávat o den déle s Gisele se mi nechtělo a tak jsem před spaním vymyslela asi tři různé plány, jak zařídit, že bychom se uprostřed cesty rozdělili. 

________________________

Fotky z Huacachiny (kde nejsou tolik vidět turisté) jsou jako vždy na facebookové stránce Overcoming Borders :-) 

Autor: Aneta Toboříková | pátek 22.3.2019 14:35 | karma článku: 10,37 | přečteno: 246x
  • Další články autora

Aneta Toboříková

Bydlení v Asunción

O tom, jak jsem si v Asunción hledala pokoj k pronájmu a o tom, že moje zkušenosti s Paraguayci jsou univerzální a zdaleka nejsem jediná, ke komu se tu lidé chovají tak pěkně.

21.10.2019 v 9:12 | Karma: 19,18 | Přečteno: 462x | Diskuse| Cestování

Aneta Toboříková

Zážitky za barem (část kolegové)

Ze všech zážitků a lidí, co jsem potkala za barem, tak to zdaleka nebyli klienti, kteří by byli nejzajímavější. Měla jsem spoustu štěstí i na zajímavé kolegy.

18.10.2019 v 9:59 | Karma: 21,84 | Přečteno: 828x | Diskuse| Cestování

Aneta Toboříková

První zážitky z měsíce za barem (část klienti)

Poté, co se skončila moje práce v servisu, tak se mi podařilo sehnat si práci za barem, kde jsem šťastně strávila celý měsíc.

17.10.2019 v 9:47 | Karma: 23,07 | Přečteno: 995x | Diskuse| Cestování

Aneta Toboříková

Opravářkou motorek

O tom, jak jsem zase jednou měla štěstí a mohla jsem se na týden stát opravářkou motorek :-) aneb první z mnohých týdnů v Asunción

16.10.2019 v 9:50 | Karma: 19,59 | Přečteno: 417x | Diskuse| Cestování

Aneta Toboříková

Setkání s Juanovou rodinou

O tom, že jsem konečně blíž pochopila Juanovu situaci a seznámila jsem jsem se s jeho rodinou, která mi představila zase jinou část Paraguayské společnosti.

15.10.2019 v 9:20 | Karma: 14,60 | Přečteno: 376x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 350x
Před třemi lety jsem se přestěhovala do Kolumbie. Poté jsem dala výpověď, prodala jsem do té doby nabyté věci, koupila jsem si motorku, naučila jsem se jí řídit a vydala jsem se objevovat Jižní Ameriku. Dnes jsem v Peru a přede mnou je Bolívie, Paraguay, Argentina a Chile a možná i mnohem víc.

Seznam rubrik